Monday, April 20, 2009

Apa yang berlaku

Aku disini.
Disudut yang sama.
Mengimbau kembali kenangan lalu.

Aku disini.
Disudut yang sama.
Memerhatikan pergerakan alam yang terjadi yang berputar mengelilingi aku.

Aku disini.
Disudut yang sama.
Memerhatikan dikau dari jauh.

Aku disini.
Disudut yang sama.
Tiada termampu dilakukan aku.

Aku disini.
Disudut yang sama.
Menyimpan perasaan yang lama terbuku.

Aku disini.
Disudut yang sama.
Sekali lagi melihat peluangku berlalu pergi.

Aku disini.
Disudut yang sama.
Ketawa didalam duka.

Aku disini.
Disudut yang sama.
Mengenangkan nasib yang bakal menantiku.

Aku disini.
Disudut yang sama.
Menerima sahaja ketentuanMu.

Aku disini.
Disudut yang sama.
Menanti peluangku yang kedua kali.

6 comments:

  1. aku disini
    membaca ape yg kaw taep.
    :)

    ReplyDelete
  2. aku disini.

    disudut yg berbeza.

    memerhati ape yg terjadi pade dirimu sebenarnya.

    ReplyDelete
  3. aku disini.
    di sudutyang sama.
    mengatakan bukan kau orangnya.

    ReplyDelete
  4. aku disini
    di sudut yang sama
    terpaku membaca bait2 mu

    hahaha!!

    ReplyDelete
  5. cuba kau alihkan sudut arah mana kau sekarang ini.
    mungkin lebih byk peluang.
    tak salah melakukan perubahan.
    di sudut yg sama
    aku melihat entri ini yg terbaik.

    thumbs up. ;p

    ReplyDelete
  6. pujianmu terlalu besar, tiada dapat tertanggu bahuku ini.

    ReplyDelete