Saturday, March 28, 2009

Peristiwa silam yang kelakar

Peristiwa ini terjadi ketika aku sedang lagi darjah empat. Ketika itu pada aku darjah empat, jika aku tidak silap pada tahun 2001. Masa itu di sekolah rendah agama, macam biasa semua orang baru sahaja ingin memulakan kelas seperti biasa, si ustazah dengan tiba-tiba menjerit. Ustazah-ustazah serta ustaz-ustaz yang lain pun bergegas datang untuk mengetahui perkara yang terjadi. Tatkala mereka tiba, si ustazah yang seorang lagi itu pun menjerit. Nak tahu sebab apa? Sebab seorang dari rakan lelaki aku yang berada di kelas sebelah itu sedang tersepit ANUnya di zip seluarnya. Hahahaha. Yang lagi kelakar apabila si ustazah ini pegang ANU budak itu dan berusaha untuk mengeluarkan ANU budak itu dari tersepit. Hahaha. Si ustazah itu pun satu, kan ada si ustaz di sebelah, bagi lah ustaz itu yang tolong buatkan. Sahaja dia ingin ambil kesempatan nak pegang ANU budak itu. Hahaha. Boleh buat tajuk macam ini "ANUku diraba". Hahahaha. Tetapi dalam hatiku ini ada juga perasaan kasihan kerana pada budak itu mendapat malu kerana ramai yang melihat ANUnya dan juga kerana ksakitan yang dia rasai. Hahaha. Apapun, sehingga hari ini aku masih lagi tergelak tatkala aku mengimbau kembali kisah ini. Hahahahahaha.

10 comments:

  1. hahahaha.ke engkau min?

    eleh.cver line lak kurap ni.hahaha

    (bayangkan kurap tersepit tetttttnye di pintu masok pavilion then sume tgk)

    laallala

    ReplyDelete
  2. hahaha.
    ko shiol aje
    kalo ak, xkn la ak nk citer kt org doe
    hahahaha
    ape la.

    ReplyDelete
  3. ahahahha
    siok doe.
    ustazah pe wei.??
    haha

    ReplyDelete
  4. ko xkn x engt doe bnde nie
    skola agame time drjah empat doe.
    nme ustazah 2 ak da x engt la an.
    hahaha.

    ReplyDelete
  5. klu ku engt tade ku tnye ko.
    adehh.
    ahahhaha

    ku engt ustaz talha je.
    ahahahaa

    ReplyDelete
  6. hahaha
    si ustaz yg buncit 2
    hhahahahahaha.

    ReplyDelete
  7. hahahahah!!!

    amin jahat bt0l ar ko!!mengaibkan orang jer..

    dahlah happen dalam class aku doe.haha!!

    ReplyDelete
  8. hahhahahahahaa.
    rmi yg stil engt bnde nie de.
    hahaha.

    ReplyDelete
  9. benda camnie bukan slalu happen.mesti ar igt.

    tapi bt0l la.sampai skang aku still curious asal ustazah yang uruskan hal tue.heran2!!

    ReplyDelete
  10. haahahaahahah.
    ak pown x taw doe.
    cm ane dia kuarkn anu dak tu.
    hahahahahahahahah.

    ReplyDelete