Friday, March 27, 2009

Kelaparan yang memuncak!

Pada hari ini mak aku tidak berapa sihat, jadi aku pun kelaparan sungguh. Melihat di bawah tudung saji, hanya sarapan pagi yang ada walaupun jam sudah menunjukkan pukul 2.30 petang selepas aku pulang dari masjid. Wahhhh! Ini buat aku tidak keruan dan lemah. Tiada tenaga lah katakan. Apa yang hendak aku katakan, mak aku tidak sihat. Aku pun kemudiannya pergi tengok cerita-cerita didalam komputer riba ini bagi melupan kelaparan ku ini. Alhamdulillah, kakakku pulang dari entah mana dan mula memasak. Siap sahaja dia masak, akanku melantak. Hahaha.

Sekian sahaja buat kali ini.

4 comments:

  1. ko mmg kuat melantak.astaga.

    ish ish ish.anway ksian gak kat ko.mama ku masak aym msak merah arini.

    ku bgon kol 4 tadi tros mkn.tanpe gosok gigi.

    bhgian wing lak tu.pehhh.

    (neat nak kasi ko terliur)

    hahaha

    anyway jage mak ko doe.sian die.

    :)

    ReplyDelete
  2. haha.
    thnks lak kerana sudi membaca.


    n i will k.

    ReplyDelete
  3. ish3...
    da besar panjang pon nak berharap kat mak ke?
    amin2...dulu mak jage kamu,sekarang kamu la jage mak kamu k?
    and lagi 1....
    belajar la memasak~ XD

    ReplyDelete
  4. i am so whatever.
    hahahahahaha.

    ReplyDelete