Saturday, May 16, 2009

Memulas.

Aku tertawa berdekah-dekah. Di saat kegembiraan yang mula memancar pada raut wajahku, tiba-tiba sesuatu menggangu tawaku ini. Arrrgh! Janganlah nak terkeluar pada saat ini. Pruttttt! Oppppssss. Terkeluar sudah bau yang semerbak bunga taik ayam. Hahahaha. Aku cuba menyorokkan bunyi kentutku ini dengan ketawaku. Pabila digandingkan bersama tawaku ini, bunyinya seperti orkestra. Cuma yang membezakannya adalah terselit bauan yang kurang menyenangkan. Tiba-tiba ada lagi bunyian sambungan selepas itu. Terus aku menjauhi kawan-kawanku ini. (Kentut jauh-jauh tidak ada orang bau dan dengar) Adoi! Tiada lagi dapatku tahan perasaan ini. Perasaan untuk pergi ke tempat untuk aku melaburkan saham.

Pruuutttt!
Pretttt!
Vbruiittt!


Arh! Lega.




p/s : Cerita ini hanya rekaan semata-mata. Hanya sekadar dijadikan bahan jenaka.

5 comments:

  1. ahahahha
    padahl betol tanak ngaku lak
    ahahaha
    lawak doe.
    ;p

    ReplyDelete
  2. idea nie ttbe je dtg alk.
    tu yg taip 2.
    ahahaha.
    mmg xde kne mngene ngn i k.
    ahahahaha.

    ReplyDelete
  3. sungguh jijik aktiviti beliau. hahahaha

    ReplyDelete
  4. aahahahaha.

    walaupun jijik, tapi mungkin aku dapat membuat kau tersenyum.
    mungkin.

    ReplyDelete