Sunday, May 10, 2009

Bayarlah!

Perkara ini terjadi pada diriku. Semua nak pinjam duit, baiklah aku bagi. Tetapi bila nak bayar mesti liat. Kalau nak bayar pun mesti akan ada yang minta kurang. Bukan apa, bukan aku tidak mahu halalkan tetapi cubalah fikir, semua nak minta kurang bila bayar maka alamatnya lingkuplah aku macam ini. Itu nasib baik ada yang mahu bayar. Kalau yang diam sahaja itu, lagilah buat aku sakit hati. Aku sudahlah jenis yang malas nak meminta-minta ini semua, jadi aku pun diamlah. Bila aku diam, dia lagilah diam. Macam abangku, sudahlah pinjam sampai seribu, entah bilalah itu mahu bayar. Kalau ada sepuluh orang macam kau ini, memang aku akan muflis dengan serta merta!


Panas!

3 comments:

  1. ko neh buruk siku betol la kupar~
    kasi halal sudah~
    anty kat akhirat tuhan kasi kao payung emas ko taw x?
    wahahaha XD

    ReplyDelete
  2. yg dah byr tp minx kurang 2 mmg ak da kasi halal doe.
    juz yg blom byr ag je.
    hutang lme seyyy!
    time ak nk gune sgt duet, die wat bodo je.
    mls ak maw ckp ag.

    ReplyDelete
  3. panas panas, masih lagi panas ! *bak kata ifa raziah

    ReplyDelete