Wednesday, February 18, 2009

Perakhiran yang menyakitkan

Setiap yang hidup pasti akan mati, begitu juga dengan sebuah perhubungan yang bermula pasti akan berakhir juga suatu hari nanti. Tetapi buat aku, pengakhirannya itu berlaku pada rabu lalu. Memang memeritkan. Nasib baik lah aku sedang berada di tempat kerja. Jika tidak, suda lama tangan aku ini cedera mahupun patah. Kemarahan tidak dapat dibendung lagi dan perasaan ini membara bak gunung berapi yang hampir memuntahkan lavanya. Ketika aku menaip blog ini pun, aku sudah macam mahu menjerit kerana tidak dapat menerima kenyatan ini. Tidakkkkkkkkkkk!!!!!

3 comments:

  1. tinggalkan ia~
    teruskan mencari yg baru ;)
    yah!
    chill bebeh ;)

    ReplyDelete
  2. masa mnentukn segalanya
    haha
    break xkesah,
    nk lupekn yg perit tu

    ReplyDelete
  3. yah !jap..
    secoklat tahi nie..nina ;)
    hahahahahahaha

    naaaa.......
    better cam amin nie kan?
    dari cam ko..
    bf dirampas oh cik bintang~
    hahaha ;)

    ReplyDelete