Saturday, February 21, 2009

Ketakutan melanda

Pada pagi Khamis lalu, rumah aku digemparkan apabila keluarga aku ternampak makhluk asing di dalam kereta kakakku. Aku sendiri melihat makhluk Allah tersebut. Ia memunculkan dirinya sebagai "POCONG". Darahku terus meluru ke otakku sehingga membuatkan aku mengigil pada kedinginan pagi tersebut tatkala aku terlihat tubuhnya yang berbalut itu dihadapan mataku ini. Jiranku terus berlari masuk ke dalam rumahku sambil mukanya kelihatan pucat sambil beristighfar. Ketika jam hampir pukul 6.30 minit pagi, makhluk tersebut telah menghilangkan dirinya. Sudah beberapa hari aku tidak bermalam dirumahku. Aku menjadi fobia dengan keadaan ini. Aku tidur dirumah kakakku yang lain. Bagi aku, inilah pengalamanku ternampak makhluk yang sedemikian pada jarak yang sedekat 2 meter.

15 comments:

  1. whoa~
    aku yg baca nie pon seram sejuk dibuatnya..

    ReplyDelete
  2. hahahah!!!

    mcm bace krgn pekse.

    tajuknye:pengalaman yg pling menakutkan.

    hehe~

    ReplyDelete
  3. bnde nie kesah benar la dol.
    bwu aritu jd.
    hahahha.

    ReplyDelete
  4. terima kasih krana menipu..
    hahaha

    ReplyDelete
  5. kpale otak kau.
    ak tulis blog nie, xkn motif ak nk mnipu lak.,
    ak juz taip ngn cermat aje menggunekan bhse yg btol.
    ape la kowang nie.
    adoi.
    kalo ko xcye, ko test dok uma ak stu mlm.
    grenti kowang x brani.
    sengal!

    ReplyDelete
  6. terima kasih kerana meletup-letup kan cite.lain kali,tgkap ar gmbar.haha

    ReplyDelete
  7. kau bodo ka ape?
    ak bwu bgon tdo time 2 coz akak ak da menjerit2 da dol.
    ak siap da g darul syifa' da smlm tok ubt akak ak 2.
    sengal!
    xde sape nk pkse kau pcye.

    ReplyDelete
  8. klu ko nak tau ak la 'pocong' tu..
    hua hua hua..
    keh3!

    ReplyDelete
  9. wey amin si ngalse.!
    siyes ke wei.(ku lak yg cuak)
    hahaha
    gler r.
    neves ku.
    huehue

    ReplyDelete
  10. msti la btol doe.
    xkn ak nk tipu kowt.
    nk wat ape ak tipu pembace ak nie sume an.
    hahahahaha.

    ReplyDelete
  11. yah!
    sudah seperti sembang ym dah disini.
    wahahaha :)

    ReplyDelete
  12. wow giler r...
    mcm mane rupe dier ek?
    wohoho...
    ku mao tao je camne rupe..
    p xmoa jumpe...
    hahah
    mengogn...

    ReplyDelete